NASZ ZESPÓŁ
Marta Kawińska
DIETETYK KLINICZNY
specjalizacje: psychodietetyka, dietoterapia nadwagi
i otyłości, żywienie w jednostkach chorobowych

Marta jest  dietetykiem, który stara się zaszczepić swoim pacjentom chęć zmiany stylu życia i odżywiania. Nie jest zwolennikiem drastycznych diet, które nawet jeśli są skuteczne w utracie wagi, nie są trwałe i zdrowe. Tylko świadoma zmiana nawyków i chęć zdrowego odżywiania, może przynieść pożądany efekt. Marta bierze pod uwagę różne „przeciwności”, ponieważ jest psychodietetykiem oraz dietetykiem klinicznym. Specjalizuje się w dietoterapii nadwagi i otyłości, a także w żywieniu w jednostkach chorobowych.  Prowadzi pacjentów na konsultacjach indywidualnych. Ponadto angażuje się w prowadzenie warsztatów ze zdrowego stylu życia dla dorosłych oraz dla dzieci i młodzieży w szkołach. Jest w stanie udzielić mnóstwo praktycznych porad, popartych wiedzą i doświadczeniem.

• Dietetyka w chorobach wewnętrznych i metabolicznych – Warszawski Uniwersytet Medyczny
  • Dietetyka – Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie oraz Warszawski Uniwersytet Medyczny
  • Psychodietetyka – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
  • ICF ACC Coach