Rehabilitacja sportowa

Nasz gabinet oferujący rehabilitację Warszawa “Evital Rehabilitacja” codziennie przyjmuje wielu pacjentów. Spora ich część aktywnie uprawia sport. Są w różnym wieku i różnej płci, jednak łączy ich jedno: sportowa pasja. Na rehabilitację zapraszamy także trenujące dzieci i młodzież.

Dlaczego rehabilitacja sportowa jest taka ważna?

Wszelkie urazy czy kontuzje w zakresie układu ruchu są nie tylko źródłem bólu, ale również dużego dyskomfortu dla każdego pacjenta i stanowią przyczynę późniejszych zwyrodnień. Jeżeli ostry czy przewlekły ból pozostaje nieleczony, to w perspektywie czasu może stanowić poważne zagrożenie dla pacjenta. Błahe urazy czy niewinne naciągnięcia mogą być przyczyną poważnych powikłań i dysbalansów. Najczęściej pacjenci cierpią z powodu zbyt krótkiej lub nieodpowiedniej rozgrzewki przed ćwiczeniami, źle dobranego obuwia sportowego, przeciążenia (niedostosowania ciężaru do wydolności mięśni), niewłaściwie skomponowanego zestawu treningowego. Nie każda z osób, która zaczynają ćwiczyć, zdaje sobie sprawę z tego, że o kontuzję bardzo łatwo. Nasze ciała mają swoje ograniczenia i “blokady” w obrębie stawów, mięśni i tkanek.

rehabilitacja dla dorosłych

W Warszawie wiele jest gabinetów rehabilitacyjnych, które oferują rehabilitację sportową czy usługi z zakresu medycyny sportowej. Nas wyróżnia wiedza, którą cały czas zdobywamy, biorąc udział w wielu kursach dotyczących fizjoterapii, doświadczenie specjalistów, którzy przywrócili sprawność wielu pacjentów, metody leczenia (oferujemy kompleksowe zabiegi) oraz wyniki leczenia. Dzięki naszym umiejętnościom możemy wspierać zarówno profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców.

Rehabilitacja Warszawa - jak wygląda?

Zawsze staramy się tak przeprowadzić rehabilitację sportową, by nasi pacjenci szybko wrócili do uprawiania sportu. Bazą rehabilitacji sportowej jest terapia manualna, połączona z wiedzą, wynikającą z doświadczenia. Nasi specjaliści fizjoterapii sportowej używają technik powięziowych, osteopatycznych, mobilizacyjnych i manipulacyjnych stawów, modelu FDM, kinesiotapingu. Dzięki temu uzyskują poprawę w leczeniu urazów, kontuzji i innych dolegliwości. Rodzaj terapii jest zawsze dopasowany do typu kontuzji, diagnozy, rodzaju urazu i uprawianego sportu i możliwości pacjentów.

REHABILITACJA SPORTOWA (WARSZAWA bielany, bemowo) TO:

1. Ogólnie: Urazów mięśni i ścięgien, więzadeł, stawów, uszkodzenia powięzi, przygotowanie do operacji, rehabilitacji po operacjach ortopedycznych, jak i neurochirurgicznych.

2.  Szczegółowo: rehabilitacja sportowa po zerwaniu więzadła krzyżowego przedniego, również po jego rekonstrukcji, rehabilitacja sportowa stożka rotatorów, rehabilitacja po wybiciu barku, rehabilitacja w uszkodzeniach barku, typu SLAP, łokieć tenisisty, łokieć golfisty, kolano skoczka, kolano biegacza, shin splints (ból podudzi u biegaczy), po urazach skrętnych stawów (np. skręcenie kostki, czyli stawu skokowego), bóle mięśni, bóle stawów, stany i bóle pourazowe, obrzęki pourazowe, pooperacyjne, terapia blizn.

Jaki jest cel rehabilitacji sportowej?
  • Redukcja bólu, obrzęku,
  • Przywracanie elastyczności tkanek i powięzi,
  • Przywracanie pełnych zakresów ruchu w stawach,
  • Przywracanie siły mięśniowej
  • Przygotowanie do coraz większych obciążeń oraz wysiłku.

Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług, w celu rehabilitacji neurologicznej, a wolisz zapisać się na terapię osobiście – wejdź w zakładkę KONTAKT.