Rehabilitacja KRĘGOSŁUPA

Według wielu badań bóle kręgosłupa dotykają nawet 80% dorosłych ludzi na świecie (problem dotyczy w szczególności ludności w krajach rozwiniętych). Siedzący tryb życia, stres a z drugiej strony przeciążenia w czasie uprawiania sportów, często ekstremalnych, przyczyniają się do pojawienia sie bólów pleców.

Bóle mogą dotyczyć różnych odcinków kręgosłupa, okolicy bioder, łopatek czy mięśni karku.Ograniczają funkcjonowanie i wpływają negatywnie na jakość życia. Nie warto czekać i zmagać się z tym bólem. Rehabilitacja kręgosłupa to sposób na uwolnienie pacjentów od bólu.

W naszym gabinecie rehabilitacji kręgosłupa przede wszystkim dbamy o odpowiedni dobór metod fizjoterapii. Evital rehabilitacja – rehabilitacja Warszawa Bielany, Bemowo to wykwalifikowani specjaliści z dziedziny fizjoterapii, którzy w skuteczny sposób prowadzą terapię, redukując dolegliwości bólowe.

rehabilitacja neurologiczna

BÓL KRĘGOSŁUPA - czemy potrzebujesz rehabilitacji?

Bóle kręgosłupa stanowią przeszkodę do realizacji własnych planów, pasji budzą frustrację i mogą być czynnikiem powodującym nadużywanie leków przeciwbólowych. Nie likwiduje to jednak źródła dolegliwości, dlatego zmiany dereneracyjne w obrębie struktur kręgosłupa postępują. Tylko wysokiej jakości fizjoterapia potrafi działać na przyczynę bólu i zatrzymać proces destrukcji tkanek w obrębie kręgosłupa. Jest to więc właściwa droga uwolnienia sie od bólu kręgosłupa.

W naszym gabinecie rehabilitacji kręgosłupa przede wszystkim zapewniamy indywidualne podejście do pacjenta i odpowiedni dobór fizjoterapii. Evital rehabilitacja – rehabilitacja Warszawa Bielany, Bemowo to placówka rehabilitacyjna o wysokiej skuteczności terapii. W ramach wizyt oferujemy naszym pacjentom fizjoterapię wykonywaną przez wykwalifikowany zespół specjalistów z dziedziny rehabilitacji oraz fachowe konsultacje lekarskie.

JAK SKUTECZNA JEST REHABILITACJA KRĘGOSŁUPA?

Dolegliwości bólowe kręgosłupa, które pojawiły się w sposób nagły np. gdy pacjent podnosił duży ciężar, mogą przeobrazić się w stany przewlekłe bez odpowiedniego leczenia. Z naszego doświadczenia wynika, że u 20% osób uskarżających się na ból kręgosłupa, zmiany przechodzą w stany przewlekłe. Często następstwem są dolegliwości, które powodują ogromne utrudnienia w codziennym funkcjonowaniu. Im wcześniej zostanie wdrożona odpowiednia fizjoterapia tym skuteczniej zapobiegniemy postępowi chorób kregosłupa.

Część z pacjentów szuka w internecie doraźnej pomocy wpisując w Google takie hasła jak: ćwiczenia kręgosłupa, ćwiczenia narządu ruchu. Ćwiczenia dostępne w sieci mogą przynieść ulgę w bólu kręgosłupa, ale tylko pod warunkiem, że są one wykonywane odpowiednio do danego schorzenia i pacjent zna właściwą technikę ćwiczeń. Nie zaleca się rehabilitacji kręgosłupa na własną rękę. Ponadto często same ćwiczenia to za mało. Potrzebna jest terapia manualna, powięziowa, masaż u dobrego fizjoterapeuty. Pierwszym krokiem, który pacjent powinien wykonać kiedy doskwiera mu ból w zakresie narządu ruchu to udanie się do specjalisty. Nasi fizjoterapeuci zajmują się rehabilitacją w obrębie kręgosłupa. Ponadto leczą oni bóle takie jak rwa kulszowa, bóle stawów, czy mięśni, przyjmują pacjentów po operacji, wykorzystując znajomość różnych metod fizjoterapii oraz technik masażu. Rehabilitacja kręgosłupa musi być indywidualnie dopasowana do skali problemu i dolegliwości.Tylko wtedy będzie skuteczna. Bywa, że pacjent wychodzi bez bólu już po pierwszej wizycie a czasem trzeba kilku lub kilkunastu wizyt by fizjoterapia kręgosłupa przyniosła spodziewany skutek.

Rehabilitacja kręgosłupa Warszawa Bielany, Bemowo – z jakiego powodu pacjenci odczuwają ból?

Pacjenci odczuwają ból kręgosłupa:

– o charakterze ostrym – wskutek urazu, nagłego ruchu, treningu,

– lub o charakterze przewlekłym – bardzo często związanym z charakterem pracy, z siedzącym trybem życia.

W naszym gabinecie Evital pracujemy z pacjentami, którzy doświadczyli:

• bólu pleców i kręgosłupa: szyi, karku, lędźwi,
  • bólu między łopatkami, lumbago,
  • urazów i przeciążenia kręgosłupa
  • są po operacjach neurochirurgicznych
  • są po wypadkach komunikacyjnych, np. whiplash, czyli uraz odcinka szyjnego „smagnięcie biczem”,
  • dyskopatii, „wypadnięcie dysku,
  • zmian zwyrodnieniowych,
  • przepukliny krążka międzykręgowego,
  • nerwobóli: rwa kulszowa, rwa ramienna, rwa udowa,
  • drętwienia kończyn,
  • stanu wzmożonego napięcia mięśniowego,
  • bólu głowy, migrena,
  • skoliozy
  • choroby Scheuermanna

Skontaktuj się z nami:

Umów wizytę w naszym gabinecie. Doświadczony fizjoterapeuta, mgr fizjoterapii dostosuję odpowiednią terapię, ilość masaży i ćwiczeń do Twoich dolegliwości bólowych. Wszystkie wizyty są terminowo umawiane od predyspozycji pacjenta. Większość usług odbywa się w ciągu dnia, jeśli jednak jesteś osobą pracującą skontaktuj się z nami – razem ustalimy dogodny termin rehabilitacji.

Przyjmujemy również Panie w czasie ciąży. Nasze zabiegi są bezpieczne.

Możesz również umówić się na sam masaż w celu szybkiego poczucia ulgi i powrotu do zdrowia.

Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług, w celu rehabilitacji neurologicznej, a wolisz zapisać się na terapię osobiście – wejdź w zakładkę KONTAKT.