Rehabilitacja DOROSŁYCH

W naszym gabinecie rehabilitacyjnym w Warszawie możesz skorzystać z rehabilitacji dorosłych. Nasze usługi rehabilitacyjne to:

1.      Rehabilitacja sportowa – po urazach

2.      Rehabilitacja kręgosłupa

3.      Rehabilitacja stawów obwodowych

4.      Rehabilitacja stóp

5.      Rehabilitacja przed – i pooperacyjna

6.      Rehabilitacja neurologiczna

rehabilitacja dorosłych warszawa

Rehabilitacja SPORTOWA

URAZY, WYPADKI, KONTUZJE

Rehabilitacja sportowa

Prowadzimy rehabilitację sportową osób, uprawiających sport amatorsko lub wyczynowo. Pracujemy nowoczesnymi metodami fizjoterapii, uzyskując dużą skuteczność. Naszym celem jest jak najszybszy powrót do sprawności i do treningów.

rehabilitacja dla dorosłych

Rehabilitacja KRĘGOSŁUPA

Są różne przyczyny bólu pleców. Potrafimy je rozpoznać aby skutecznie dobrać rodzaj terapii. Dzięki temu uzyskujemy dużą skuteczność w redukcji bólu i poprawie funkcjonowania.

Rehabilitacja stawów obwodowych

Bóle stawów mogą być wynikiem konkretnego urazu. Wówczas stawiamy diagnozę które struktury uległy uszkodzeniu i dopasowujemy techniki rehabilitacyjne do rodzaju kontuzji

Bywa jednak, że ból barku czy kolana pojawia się samoistnie, bez uchwytnej przyczyny. Może być wynikiem przeciążeń jak również dawnych urazów czy złych nawyków ruchowych. Ból pojawia się z upływem czasu. Jego przyczyna może tkwić w tym konkretnym stawie lub w miejscu odległym, ponieważ wskutek różnych schorzeń i urazów aby uniknąć bólu odciążamy problematyczne miejsce, przeciążając inne. Zmieniamy naszą postawę, biomechanikę chodu. Dlatego w czasie fizjoterapii przeprowadzamy wywiad, dotyczący kontuzji oraz schorzeń w przeszłości, robimy testy fizjoterapeutyczne i oceniamy całą postawę. Szukamy przyczyny bólu i dopasowujemy rehabilitację.

Rehabilitacja STÓP

Stopy pełnią w organizmie bardzo ważne funkcje. Nie można bagatelizować dysfunkcji w ich obrębie. Dlatego bardzo ważna jest ich rehabilitacja. W Evital Rehabilitacja zajmujemy się profesjonalną, w pełni skuteczną fizjoterapią stóp.

Rehabilitacja PRZEDOPERACYJNA I POOPERACYJNA

Dzięki  fizjoterapii przygotowującej do zabiegów operacyjnych skracamy czas powrotu do zdrowia. W czasie rehabilitacji po operacji staramy się o przywrócenie sprawności sprzed operacji.

Rehabilitacja NEUROLOGICZNA

Rehabilitacja pacjentów neurologicznych jest ukierunkowana na przywrócenie im sprawności i możliwości funkcjonowania. Indywidualnie dobieramy rodzaj terapii zależnie od stanu pacjenta i oceny jego funkcjonowania.

Chcesz zamówić umówić się na wizytę?

Zajrzyj do naszego gabinetu 🙂

Evital Rehabilitacja