Masaż Warszawa

masaż warszawa w evital

Masaż to cudowna forma wspomagania ludzkiego organizmu. Jego pozytywny wpływ znany jest od wieków, a efekty są często zaskakujące. Masażysta oddziałuje nie tylko na skórę i tkankę podskórną, ale również na stawy, mięśnie, ścięgna i powięź. Ponadto masaż ma także wpływ na układ krwionośny, limfatyczny, nerwowy oraz na narządy wewnętrzne. Dzięki temu, nawet gdy masaż wykonywany jest lokalnie, działa również na odległe narządy i struktury, regenerując cały organizm. Masaż jest zawsze wykonywany ręcznie, z dodatkiem oliwki, bez użycia jakichkolwiek urządzeń.

Korzyści płynące z masażu:

• działanie lecznicze
  • relaksacja i odpoczynek
  • pozytywny wpływ na urodę
  • pozytywny wpływ na skórę
  • poprawa pracy narządów wewnętrznych
  • stymulujący wpływ na cały organizm

W naszym gabinecie wykonujemy:

1. Masaż leczniczy

masaż leczniczy warszawa

Masaż leczniczy przynosi ulgę w różnego rodzaju dolegliwościach bólowych, schorzeniach.

Jak działa masaż leczniczy?

1. Działanie lokalne
  • Rozluźnienie napiętych mięśni
  • Redukcja zwłóknień w tkankach
  • Poprawa odżywienia mięśni, powięzi, stawów oraz skóry
  • Usuwanie toksyn z tkanek
  1. Efekty masażu leczniczego
  • Zmniejszenie bólu
  • Zmniejszenie objawów chorobowych
  • Profilaktyka wielu schorzeń
  • Poprawa funkcjonowania narządów wewnętrznych
  1. Wskazania do masażu leczniczego
  • Dysfunkcje układu ruchu
  • Kontuzje i urazy – po zwichnięciach, złamaniach, skręceniach
  • Przeciążenia mięśni, powięzi, stawów
  • Przykurcze mięśniowe, przykurcze stawowe
  • Nerwobóle
  • Ból kręgosłupa (dyskopatia, rwa kulszowa, choroba Scheuermanna, zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa, skoliozy)
  • Ból pleców po wysiłku, jak też po długotrwałej pracy siedzącej
  • Bóle stawów
  • Zwyrodnienia stawów
  • Blizny i zrosty pooperacyjne
  • Po unieruchomieniu w łóżku, po operacjach

Masaż leczniczy ma za zadanie zmniejszyć ból, poprawić ukrwienie tkanek, zmniejszyć napięcie mięśniowe i powięziowe. Dzięki temu organizm ma idealne warunki do regeneracji i leczenia.

Jeśli Twoje dolegliwości wymagają zastosowania konkretnej metody fizjoterapii, innej niż masaż leczniczy, na wizycie w gabinecie Evital Rehabilitacja, fizjoterapeuta przedstawi Ci plan terapii oraz to, co będzie najskuteczniejsze dla Ciebie.

Opis fizjoterapii: https://evitalrehabilitacja.pl/rehabilitacja-doroslych/

Masaż pleców to masaż leczniczy. Przynosi szybką ulgę w bólu, a jednocześnie relaksuje i odpręża. Rozluźnia nadmiernie napięte tkanki, odżywia mięśnie, poprawia krążenie.

Taki leczniczy masaż kręgosłupa redukuje istniejące napięcia oraz zapobiega powstawaniu nowych.

• Ból pleców z powodu siedzącego trybu życia
  • Przeciążenia kręgosłupa
  • Zmiany zwyrodnieniowe
  • Ból odcinka szyjnego, piersiowego, lędźwiowego lub krzyżowego kręgosłupa
  • Schorzenia kręgosłupa
  • Rwa kulszowa i inne nerwobóle
  • Ból karku
  • Urazy

Jeśli Twoje dolegliwości wymagają zastosowania konkretnej metody fizjoterapii, innej niż masaż kręgosłupa, fizjoterapeuta przedstawi Ci plan terapii oraz to, co będzie najskuteczniejsze dla Ciebie.

Czytaj więcej: https://evitalrehabilitacja.pl/rehabilitacja-kregoslupa/

masaż kręgosłupa warszawa
masaż sportowy warszawa

Masaż sportowy jest zalecany dla osób aktywnych, uprawiających sport amatorsko lub profesjonalnie. Niweluje skutki intensywnego treningu i przyspiesza proces regeneracji i odnowy organizmu.

Działanie masażu sportowego:

• Zmniejszenie bolesnego napięcia mięśni po treningu
  • Redukcja blokad tkankowych
  • Przywrócenie prawidłowego ułożenia powięzi powierzchownej
  • Poprawa ukrwienia mięśni i powięzi
  • Oczyszczenie tkanek z toksyn i produktów przemiany materii
  • Regeneracja mięśni po intensywnym treningu lub udziale w zawodach
  • Szybsza regeneracja sportowca

Jeśli masz uraz, lub kontuzję, wymaga to zastosowania konkretnej metody fizjoterapii, innej niż masaż sportowy. Podczas wizyty fizjoterapeuta przedstawi Ci alternatywny rodzaj terapii manualnej, która będzie najskuteczniejsza dla Ciebie. Zobacz rehabilitacja sportowa.

Powięź to tkanka łączna, otulająca i zespalająca nasze ciało. Jest bardzo dobrze unerwiona, dlatego nasza kondycja ruchowa zależy właśnie od niej. Dobra kondycja powięzi wpływa na prawidłową pracę mięśni, stawów i więzadeł.

Masaż powięzi to ważny element zarówno profilaktyki schorzeń, jak i leczenia dysfunkcji narządu ruchu. Może mieć formę masażu lub też terapii powięzi, zależnie od skali problemów. Na wizycie, gdy przedstawisz fizjoterapeucie swoje dolegliwości, dobierze on odpowiednią terapię, by jak najlepiej Ci pomóc.

Masaż powięzi ma za zadanie także rozluźnić powięź, zlikwidować w niej zrosty, przywrócić elastyczność warstw i poprawić ich przesuwalność względem siebie.

Terapia powięziowa jest niezbędna, gdy w powięzi są konkretne zaburzenia. W fizjoterapii nazywa się je dystorsjami. Wówczas fizjoterapeuta musi dopasować techniki pracy do rodzaju tych zaburzeń. W modelu FDM fizjoterapeuta bierze pod uwagę mowę ciała pacjenta. Diagnostyka tej terapii jest bardzo ciekawa – przeczytaj więcej.

masaż powięziowy

Istnieją jeszcze inne formy terapii powięziowej, które wykorzystujemy w swojej pracy, w oparciu o  wiedzę z zakresu łańcuchów mięśniowo-powięziowych, które przeplatają się w naszym ciele. Dysfunkcja w danym łańcuchu, czyli w taśmie powięziowej zmienia funkcjonowanie całego łańcucha, a ponadto zmienia też warunki pracy dla innych taśm.

Terapia powięzi, czyli praca nad przywróceniem jej prawidłowego ułożenia, jest  istotnym elementem każdej fizjoterapii.

Uzyskamy:

• Ulgę w bólu kręgosłupa, stawów, mięśni
  • Poprawę postawy u dorosłych
  • Zmniejszenie wad postawy ciała u dzieci
  • Szybsze leczenie kontuzji i urazów

Ten rodzaj masażu jest bardzo delikatny. Bazuje na powolnych technikach. Towarzyszy mu wyciszająca atmosfera, cisza lub spokojna muzyka. Działa pozytywnie na ciało i psychikę. Idealny po ciężkim dniu, stresującej pracy lub po mocnym treningu sportowym.

Jak działa?

• uspokaja organizm
  • relaksuje i odpręża
  • zmniejsza stres i bezsenność
  • redukuje napięcie nerwowo-mięśniowe
  • usuwa toksyny z organizmu

Oczywiście masaż relaksacyjny ma również korzystny wpływ na cały organizm – zmniejsza napięcie mięśni, poprawia ukrwienie i stymuluje układ limfatyczny. Jest więc doskonałym bodźcem do samoregeneracji organizmu.

Ciąża to piękny, ale też bardzo trudny okres w życiu kobiety. Zmiany, do których dochodzi w jej ciele, powodują często szereg dolegliwości. To może być uczucie dyskomfortu, ale niejednokrotnie też ból. Ten ból, pochodzący z narządu ruchu i tkanek wynika między innymi ze zwiększenia masy ciała, ze zmiany środka ciężkości, a także ze zmian hormonalnych. W gabinecie Evital Rehabilitacja zajmujemy się dolegliwościami kobiet ciężarnych, dbając jednocześnie o ich najwyższe bezpieczeństwo.

Efekty masażu w ciąży:

• Rozluźnienie nadmiernie napiętych mięśni
  • Redukcja stresu, kojący wpływ na psychikę
  • Niwelowanie bólu kręgosłupa, bólu kończyn, stawów
  • Poprawa krążenia krwi i limfy
  • Przeciwdziałanie zastojom i obrzękom
  • Eliminacja toksyn i produktów przemiany materii z komórek
  • Przeciwdziałanie rozstępom skóry
  • Poprawa jędrności i sprężystości skóry
  • Przygotowanie do porodu
masaż w ciąży warszawa

Gładka i jędrna skóra to marzenie każdej kobiety. Dlatego kobiety dbają o swe ciało, poszukując skutecznych zabiegów m.in. o działaniu antycellulitowym. Wykonujemy tego rodzaju zabiegi, w tym masaż bańką chińską.

Tego rodzaju masaże, to zakres Fizjoterapii Estetycznej. Ich działanie ma na celu poprawę wyglądu skóry – jej sprężystości, jędrności, rozbicie grudek podskórnych, a w efekcie redukcję cellulitu. Bywa, że w czasie masażu fizjoterapeuta łączy różne rodzaje terapii, np. Masaż bańką chińską z masażem ręcznym lub z drenażem limfatycznym

Manualny drenaż limfatyczny – to rodzaj terapii, mającej wpływ na układ limfatyczny.

Więcej o funkcjonowaniu układu limfatycznego przeczytasz tutaj: https://evitalrehabilitacja.pl/obrzeki-skad-sie-biora/

Drenaż limfatyczny jako forma pracy z układem limfatycznym poprawia przepływ limfy, zapobiegając obrzękom. Wspomaga odpływ toksyn i produktów przemiany materii z tkanek, dzięki czemu nasz organizm lepiej funkcjonuje. Ma bardzo szerokie zastosowanie:

• w redukcji obrzęku limfatycznego lub tłuszczowego jako element kompleksowej terapii przeciwobrzękowej
  • w onkologii u pacjentów po limfadenektomii jako profilaktyka obrzęku limfatycznego
  • w chirurgii i w ortopedii – pooperacyjnie, przeciwobrzękowo
  • w chirurgii plastycznej – przed i po zabiegu jako zwiększenie kapilaryzacji, również po liposukcji
  • w dermatologii – przy oparzeniach
  • w immunologii – jako pobudzenie systemu odpornościowego do pracy

Manualny drenaż limfatyczny ma wiele niedocenionych właściwości. Ma zastosowanie jako profilaktyka chorób lub obrzęków, ale niesie również działanie lecznicze. Ponadto techniki są bardzo delikatne i przyjemne, dzięki czemu drenaż limfatyczny to doskonały sposób na relaks i odprężenie!

9. Masaż twarzy

Ten rodzaj masażu to nasza perełka! Ma cudowne działanie przeciwzmarszczkowe, ujędrniające, odmładzające… a jednocześnie koi nerwy, likwiduje napięcia i stresy, które tak bardzo widać na naszej twarzy! To nie tylko masaż twarzy, ale też szyi i dekoltu. Takie opracowanie bardzo poprawia urodę.  Wykonując ten masaż, opracowujemy wszystkie warstwy, nie tylko skórę i tkankę podskórną, ale też powięź, mięśnie, okostną. Dzięki temu wszystkie tkanki są mocno odżywione i dotlenione.

Przeczytaj więcej

masaż twarzy warszawa

Jeżeli chcesz skorzystać z naszych usług, w celu umówienia na masaż, – wejdź w zakładkę KONTAKT.