Rehabilitacja osób dorosłych - Bielany, Bemowo

Nie możemy kontrolować nieszczęśliwych wypadków i nieoczekiwanych komplikacji zdrowotnych, ale możemy pracować, aby je naprawić. Skorzystanie z pomocy wykwalifikowanego i doświadczonego zespołu specjalistów może sprawić, że Twoja droga do powrotu do zdrowia będzie znacznie krótsza.
Odpowiednio dobrane zabiegi pomagają zmniejszyć ból i poprawić, lub przywrócić sprawność fizyczną, mobilność i kondycję. Wykorzystujemy nowoczesne metody fizjoterapii, dopasowując je do pacjenta oraz do schorzenia.

Nasz zespół rehabilitacyjny to fizjoterapeuci z dużym doświadczeniem, z niezwykłym wyczuciem oraz wiedzą. Specjalistyczne usługi jakie wykonujemy obejmują:

• Kontuzje w sporcie – Niezależnie od tego, czy jesteś sportowcem rekreacyjnym, czy też byłeś na igrzyskach olimpijskich, nasz zespół jest w stanie pomóc Ci w zapewnieniu najlepszej terapii. Mamy dogłębną wiedzę i doświadczenie w pracy z urazami sportowymi oraz rozumiemy Twoje potrzeby; powrót do sportu, zapobieganie pogorszeniu kontuzji i pomóc w osiągnięciu wysokiego poziomu mobilności.
    Staramy się zapewniać te wyniki w najszybszy i najbardziej efektywny sposób. Wykorzystujemy techniki pracy na powięzi, m.in. model FDM, dzięki czemu uzyskujemy zaskakująco szybki efekt
  • Fizjoterapia w stanach przewlekłych : Jeśli odczuwasz długotrwały ból, nasz zespół spróbuje odkryć jego przyczynę, ponieważ często umiejscowiona jest w odległych miejscach, wynika z problemów zdrowotnych oraz przebytych uraów, operacji w przeszłości. Staramy się zająć wszystkimi czynnikami, które są związane z twoim stanem. Dzięki temu mamy nadzieję pomóc Ci!
  • Bóle pleców – prowadzimy skuteczną terapię wszystkich rodzajów dolegliwości w tej okolicy, biorąc pod uwagę przebyte choroby, styl pracy oraz aktywności fizycznej.
  • Bóle stawów – techniki powięziowe w zadziwiający sposób przywracają utraconą ruchomość stawów oraz likwidują ból i obrzęk
  • Haluksy, ostrogi piętowe i inne problemy w obrębie stóp – zajmujemy się rehabilitacją stóp, bazując na technikach pracy manualnej, ćwiczeniach. Wykonujemy też wkładki ortopedyczne – ICB Medical, indywidualnie domodelowywując je do stopy
  • Rehabilitacja przedoperacyjna i pooperacyjna – pracujemy nad zakresami ruchów w stawach, siłą mięśniową, elastycznością tkanek i powięzi dzięki czemu efekt operacji będzie lepszy
  • Terapia wisceralna – skierowana na poprawę funkcjonowania naszych narządów wewnętrznych. Często zakłócenia ich pracy powodują bóle pleców lub złe samopoczucie
  • Terapia blizn – przywraca elastyczność i przesuwalność blizny oraz tkanek wokół niej
  • Stwardnienie rozsiane – ponieważ stwardnienie rozsiane może wpływać na mózg, rdzeń kręgowy i nerwy wzrokowe, pacjenci mogą doświadczać upośledzenia siły, koordynacji, napięcia, spastyczności i zmęczenia. Objawy te należy niwelować odpowiednią za pomocą odpowiednich zabiegów rehabilitacyjnych.
  • Suche igłowanie – to zastosowanie cienkich igieł do leczenia bólu mięśni.
    Stwierdzono, że takie zastosowanie igieł, jest bardzo skuteczne w takich przypadkach, jak łagodzenie bólu mięśni, więzadeł i ścięgien.

Bez względu na to, czy doznałeś urazu, urazu sportowego, operacji ortopedycznej, czy cierpisz na choroby zwyrodnieniowe, takie jak zapalenie stawów, możemy pomóc Ci powrócić do normalnego, bardziej aktywnego stylu życia dzięki indywidualnemu planowi dostosowanemu do twoich konkretnych potrzeb.

Jeśli chcesz zaoznać się z naszą ofertą rehabilitacji dzieci zajrzyj na podstronę:

rehabilitacja dla dzieci warszawa

Skontaktuj się z nami  pod numerem +48 515 446 411
lub napisz na email
kontakt@evitalrehabilitacja.pl

Zapraszamy!

Skontaktuj się z nami  pod numerem

lub napisz na email
kontakt@evitalrehabilitacja.pl